Besök på jobbet

Kom nyss hem från jobbet. ( Jobbar som djurskötare ) Mitt under mjölkningen kom Emma, Johanna och Emil på besök. Det är alltid skoj att få besök när man jobbar. Då får man någon att prata med. Korna svarar ju inte direkt på svenska. Tyvärr. Men iallafall fick hjälp med att strö, fodra och lite sånna saker. Tack för hjälpen=) Uppskattas!           

Halens katalogen har kommit hem idag och jag såg en massa saker som jag ville ha. Bland annat påslakansätt som va jätte fint. Men då sa jag till mamma att det är ju Julafton snart så kan ju önska mig det. Och så va det någon kofta och någon tunika som va snygg. Får väl se om man klickar hem något...                                                                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0