Borås

God morgon god morgon. Ska snart åka bort till Johanna och sen skjutsa bort Erik till Stellan, min chef som Erik hjälper ibland. Efter det ska jag och pappa till Borås. Vi ska sätta en gravlykta, lägga lite gran ris och lägga en krans på mormors grav. Kommer säkert bli att vi handlar lite också. Hade varit skönt att köpa någon julklapp... Får väll se hur det blir med det. Kom på att jag kan ha fixat Tommys julklapp också. De skulle beställa en sak som de skulle få låna hem. Så skulle jag kolla om det va en sån... Mun kavel på! Den viktigaste julklappen är väll ändå den Tommy ska få? Det måste vara en sak som han vill ha och något bra! Som han kanske inte tror han ska få?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0