Dagen

Kom nyss hem och ska snart åka igen. Till jobbet. Fick köpt alla som jag skulle köpa förutom en sak. Jag vet inte vad det är... Något jag skulle handla åt mamma. Det stod Cannellini på lappen. Jag har ingen aning och det är ju pinsamt att fråga personalen så jag kutade runt i affären och kollade olika saker. Typ skinka och så. Kan ju ha varit en pasta sort. Jag vet inte. Det fanns inte! Eller jag hittade det inte. Nog om det...

Besökte systembolaget och köpte lite stark cider också. Tommy fyller ju år nästa lördag och jag hatar verkligen ÖL! Köpte lite saker som Tommy ska få när han fyller år också. Men kan inte skriva vad...

Hade fått två saker med posten också. En räkning.=( Mopeden. Men ska byta försäkring och bara ha trafik försäkring för jag använder den ju inte. Och så den andra saken va ett stort kuvert! En sak som Johanna hjälpte mig att beställa för några dagar sedan. Kan tyvärr inte skriva vad det är heller. Det är en sak till Tommy.

Har köpt min första julklapp för i år också! Känner att det va en ganska viktig julklapp. Och skönt att det blev något fint. Något som nog eller förhoppningsvis kommer uppskattas. Snart kommer man väll känna julklappspanik?! Men man har ju nästan två månader på sig. Lång tid ju... Försöker man intala sig så länge det går.

Ska åka nu. Ska jobba. Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0