Ge igen

Hej hej. Att åka till Borås va skoj. Inte varje dag jag är och kollar i affärer där. Eller för den delen hälsar på morfar och åker till kyrkogården... Kransen som vi köpte va jätte fin. En rund med kottar på och någon blomma.

Pappa och jag åt på SUBWAY. De gör jätte god mackor. Rekomenderar de stället starkt. Fräsch mat som man blir mätt och glad av.

Vi va på Klas Ohlssons också. Köpte presentpapper och en typ förgreningskontakt... Sen gick vi till jag vet inte vad det heter men ett present ställe typ. Och när vi gick ut stötte vi på Annika, Johannas mamma och så Johannas syster Wilma. Man måste åka 4 mil för att träffa de? Hur stora är oddsen?!

På morgonen när vi åkte fick jag skrapa rutorna på bilen... Men inte Erik. Det beror på var man ställer bilen. Hur långt man har till bilen från huset. Frosten har inte nått ända till huset ännu...

På tal om Erik... Hans bil låter konstigt och det är lokaliserat till höger framhjul. Hans bil ska besiktigas imorgon. Han åker här ifårn i kväll. Han hinner alltså inte lämna in den någonstans innan. Jag verkligen hoppas att han får körförbud... Detta säger jag med glimten i ögat för jag fick det för en månadsen. Bara för att en fjäder va av. Och då fick jag höra det av Johanna, Erik, Tommy och Stellan. Så jag ska ge igen dubbelt! Jag håller mina tummar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0