God morgon

God morgon. Vaknade nyss... Eller nja jag har vaknat flera gånger i natt. Har inte kunnat sova. Låg bland annat vaken mellan sex och sju. Och när klockan ringde 08:35 vaknade jag och tänkte redan?! Men nu är jag vaken.

Har en ungspannkaka i ugnen. Mm vad gott det är! Speciellt när den är lite krämig?!

Har tagit på mig kläder men ser ut som ett spöke i håret. Måste borsta mig innan jag åker till Johanna. Johanna ska på baby sim med Emil. Och jag ska med? Eller om jag ska handla mat istället?! Har fått en nästan kilometer lång lista av mamma. Ok inte kilometer men kanske 30 cm. Det är typiskt mamma. När man frågar om man ska handla mat så säger hon
- Jag ska kolla om jag ska ha något

( Och det tolkar jag som. Ok kanske max 5 grejer )

Så baby sim. Handla mat. Åka till systembolaget. Åka till ett annat ställe också. Kan inte skriva vart. Ska köpa en födelsedagspresent. Och sen ska jag till jobbet. Längtar redan. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0