I går kväll

Igår gick jag och la mig vid åtta. La mig i sängen och ringde Tommy. Vi pratade ganska länge och som vanligt skrattade jag som en tok. Sen när vi la på gick jag ut med Polly. sen borstade jag tänderna. Gick på toan och sen gick jag och la mig. Jag va jätte trött. Sen ringde Johannnes. Vi pratade en stund. Och medans vi pratade gäspade jag som en tok. Jag va hur trött som helst då. Så vi la på efter några minuter. Sen va det meningen att jag skulle sova. Jag smsade några kompisar god natt. Jag började piggna till och somnade inte innan runt elva tiden!

Måste berätta vad som hände. Det va lite weird men roligt. Men ändå lite ja jag vet inte. Som jag sa så skickade jag sms. Jag fick svar från Johanna. Hon kollade på film med sin kille och några andra. Vi smsade lite. Helt plötsligt får jag två frågor från Johanna som jag misstänker att hon inte skrivit.

- Är det skoj att vara bonde?
- Vad heter din favourit ko?

Så jag svarade på frågorna. Sen visar det sig att det är en kille som Johanna känner. Han va tydligen intresserad av mitt arbete. Så vi smsar lite. Kanske 10 sms. Men under tiden jag smsar med han skickar Johanna sms också... Eller jag vet inte om det va Johanna som skrev hans frågor?! Men strunt samma. Johanna skriver typ ni två skulle passa bra ihop. Jag frågar om hon försöker para ihop oss. Hennes svar är typ ja. Men jag är ju inte intresserad för jag är ihop med Tommy och det vet Johanna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0