Nyss hemkommen

Har ätit och duschat. Kom hem efter en slapp dag på jobbet. Fast en tråkig sak. En kossa är lite sjuk i juvret. Hon har varit det tidigare så hon är redan trespent. Detta va inte vad hon behövde. Om hon inte är dräktig så kommer hon snart komma till kosshimlen=(

Förut när jag åkte till jobbet fick jag ett sms av Johanna. Vi smsade lite och det slutade med att jag tog en omväg åkte till Johanna. För Johanna ville låna min bil. Hon skulle hämta sin kusin. Ringde Erik och sa att han skulle säga till att jag kommer försent till jobbet. Jag kom en kvart senare än vanligt. Jag känner mig smart... Jag lånade ut den för att få bensin pengar och för att få bilen städad! Hehe! Två flugor i en smäll. Det är inte varje dag man kan göra det utan att nästan behöva göra något själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0