Vinterdäck

Ända sedan man bytte till sommardäck så har jag vetat att till vintern behöver jag ha iallafall två andra vinterdäck för de är dåligt med mönster i två... Och nu den sista tiden har jag funderat! Jag vet inte hur länge jag har kvar bilen... Så jag har funderat på om man köper begagnade däck istället och så köper man fyra stycken som ser nästan ut som nya... Och så idag så kollade jag på blocket. Jo visst där hittade jag de! 4 stycken med mycket mönster kvar för samma pris som två nya däck kostar. Ringde på anonsen och sa att jag köper de. Får se bara om pappa följer med och så hämtar vi de eller om man skulle be min syster?

Klicka för att se nästa bild

hejsan säljer nu 4st vinterdäck som jag hade på min volvo 740. 185/70/R14,prutbart

Stod det i anonsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0