Megane

Satt just och pratade med en kille på msn om Megane.¨

Detta är just därför jag inte ska ha en annan Megane:

 säger:

 

Jag hade fel på tändspolarna
katalysatorn bytte jag en gång
drivaxel
motorstag
stötdämpare
tändningslås
startmotor

Anneli säger:

 

Min bil ryckte lite ibland... Säkert insprutarna men brydde mig inte. Men fick byta avgas upphängarna bak. Två gummi grejer. Höger axel fram
Ja jag fick inte igång bilen... En kabelsko va det

 säger:

 

min gick på 3 cylindrar ibland..

Anneli säger:

 

Blinkers och så funkade inte ibland

 säger:

 

då var det fel på tändspolarna

Anneli säger:

 

Instrumentpanelen levde sitt egna liv... Ibland lös det någon lampa. Typ en gång i veckan för att aldrig lysa mer

 säger:

 

jag hade kortslutning i tändningslåset så den eldade upp start motorn
mina kontroll lampor levde sitt eget liv

Anneli säger:

 

Jaså gjorde dina det också?!

 säger:

 

Ja ibland kunde det vara fel på airbagen, i bland kunde oljetrycket vara fel, ibland så var det fel på bromsarna.. då stängde man av tändningen och slog på den igen, så var det bra igen

Anneli säger:

 

Så jag säger det aldrig mer en MEGANE! Får bara ålla på att laga den
Ja precis airbagen och så va det något med broms? Inte abs lampan men någon annan
Ja precis. Man stänger av och sen lös skiten inet mer

 säger:

 

nu måste jag åka och jobba.. sköt om dig. kram

Anneli säger:

 

Okej. Tack. Lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0