Hur? Vad? När?

Tankarna har börjat komma... I förrgår skrev jag ju att Audio Video i Vimmerby har lagt undan en dator till mig. När jag väl har fått den. Installerat saker, fixat virus skydd och fått internet till att funka på den så ska jag börja på en ny blogg. En personligare men mognare blogg. Jag hopaps ni kommer följa med mig i det äventyret? Självklart kommer jag skriva här vad namnet är på den. ( Och denna bloggen kommer läggas ner. Dvs försvinan för alltid! )

Jag ska ha lösenord på datorn så inte obehöriga kommer in på den! Hmm vad ska jag ha för lösen?

Tankarna har även börjat komma på vad nya bloggen ska heta? flumanneli.blogg.se känns som jag för längesedan! Men vill ända ha något som har med mitt namn att göra. Men AnneliJohannesson.blogg.se är väldigt långt...  Men har börjat gilla att använda första bokstaven i Anneli Cecilia Linnea och Johannesson. Dvs att det blir så här- Aclj.blogg.se  Hmm tål att tänkas på. Kom med förslag om ni vill?

Och orsaken till att jag kommer lägga ner gamla bloggen är för att jag kan inte stå för allt jag har skrivit. Jag kudne det när jag skrev det men inte nu längre. Jag har vuxit upp och mognat! Dessutom vill man inte bli ihågkommen om vissa saker! Plus att jag vet att jag kan göra det mycket bättre! Blogga alltså!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0