Annorlunda

Min morgon har varit konstig!

Den började med att jag antagligen vaknade av POLLY! Hennes mage kurrade högt! Den tjatade nog värre än en telefon försäljare. Jag sa till henne att där Polly har du mat. Varsegod. Men reagerade hon? NÄ! När hennes mage låt som en MJAUANDE katt så fick jag nog och gick ur sänge och tog ut Polly så hon fick göra sin behov.

Helt plötsligt skulle W me. Gamla W. Det händer itne ofta men idag! Undra om det var bara för att göra morgonen ännu konstigare?

Sen på väg in såg jag vårtecken! Precis till vänster om ytterdörren började det komma upp något grönt som ska bli någon blomma!

Min frysyr nu är konstigare än konstigast? Tydligen höll flätorna som jag flätade i går kväll hela natten utan att jag satte en horsnodd...

  

För att få en något normal morgon så gjorde jag pannkakor!

Undra om det bara blir morgonen som blir konstig eller om det blir hela dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0