Kamp mot Final

De som gick till ANDRA CHANSEN är:

Loreen - My heart is refusin me
Love Generation - Dance alone
Jenny Silver . Something in youre eyes
Sara Varga - Spring för livet
The Moniler - Oh my god
Linda Pritchard - Alive
Shirley´s Angels - I Thought it was forever
Pernilla Andersson - Desperados

Kamp 1 - Jenny mot Love Generation

Kamp 2 - Loreen mot Sara

Kamp 3 - The Moniker mot Linda

Kamp 4 - Shirley´s Angels mot Pernilla andersson


Vinnaren i kamp ett möter vinnaren i kamp två. Vinnaren i kamp 3 möter vinnaren i kamp 4.  De som vinner kamperna går till Final. På så vis kommer två stycken komma till Final

Jag hoppas Love Generation kommer vinna sin kamp.
Sen vill jag att Loreen vinner mot Sara.
Linda P är bättre än The oniker tycker så så Linda ska vinna den kampen.
Shirley´s Angels tycker jag ska vinna mot Pernilla

Så om det blir som jag vill kommer Love Generation få tävla mot Loreen och Linda P mot Shirleys Angels.

Love Generation och Skirley´s Angels är bäst.

Så hoppas de går till final


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0