Kryssning=)

Förra helgen när jag var hos Magnus så åkte vi ut och fikade hos Stinna och äntligen fick jag också träffa Magnus bror som bor hos Stina tillfälligt nu ( Han flyttade från Sundsvall och har fixat lägenhet som han ska flytta till 18 mars )

Men iallafall nu ska jag komma till saken. Vi fick reda på att Stina och Nisse skulle åka på kryssning och då sa jag - Jag har aldrig varit på kryssning

Då frågade Stina om vi ville följa med=) 

Så igår bokade dem och jag betalade Stina via internet banken.

Kryssningen vi ska åka på är en 24 timmars kryssning till Åland och tillbaka. ( Från Stockholm )
Vi kommer åka bil med en av Stina kompisar från Gullringen till Linköping. Sen från Linköping går en buss som de som har hand om kryssningen har så den går direkt till båten=) Skönt

Men vi måste vara i Linköping 12. Bussen går då. Från Gullringen tar det ca en timma och man vill ju vara i god tid... Mer info kommer

 Fan vad jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0