Rå diss

Nu ska jag berätta om en rolig sak som hände under kryssningen!

Magnus och jag stod och spelade vid sånan där spel maskiner på fredags kvällen. Innan hade vi druckit någon drink kvar. Men iallafall. Vi stod och spelade. Jag koncentreade mig. Helt plötsligt kommer folk och går förbi och jag hör en kille säga

- någon sån här... ( Han syftade på en tjej )

Han ställer sig jämte mig men jag kollar inte ens på han. Han säger hej. Jag bryr mig inte. Efter kanske 20 sekunder frågar jag om han ville något. Han sa nej. Sen sa han jag ställer mig och pratar med han istället ( Han syftade på Magnus ) Sen sa han för du är taskig!





Haha jag tycke det va skoj! Jag kallar det rå diss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0