Vad du inte bör kalla din hund

Detta är ganska skoj...

  Källa: http://hem.passagen.se/drutten74/hundnamn.html


Vad
du inte bör kalla din hund!
De flesta som har en hanhund kallar honom t ex Boy eller Baxter, jag kallar min hund för "Sex". Men sex har blivit ett problem för mig.

När jag var inne på kommunkontoret för att registrera min hund, sa jag till tjänstemannen att jag ville ha licens för Sex.
Han sa;" det skulle jag också vilja ha."
Då sa jag; "Men det är en hund ".
Han sade att han struntade i hur hon såg ut, då sa jag;
" Ni förstår inte, jag har haft Sex sedan jag var 9 år gammal"
. Han svarade att "du måste vara en hejare till kille."

När jag gift mig och reste på bröllopsresa tog jag hunden med mig.
Jag anmälde för portiern att jag ville ha ett rum för min fru och mig och ett särskilt rum för Sex.
Han sa att varje rum var tillåtet för Sex. Jag sa " Ni förstår inte, Sex håller mig vaken hela natten."
Portiern svarade; " Mig också ."

En dag anmälde jag Sex till en tävling, men innan konkurrensen började, smet han iväg. En medtävlare undrade vad jag stod där och tittade efter runt omkring. Jag förklarade att jag hade tänkt Sex med konkurrensen. " Men du förstår inte", sa jag, " jag hade hoppats att Sex skulle komma på Tv-referaten". Han tyckte jag var en ovanligt skrytsam person.

När min fru och jag separerade gick vi till tingsrätten för att kämpa om rätten till hunden.
Jag sa" Snälla domaren, jag hade Sex långt innan jag blev gift".
Domaren svarade; " Jag också ".
Sedan berättade jag för honom att efter jag blivit gift hade jag nästan förlorad Sex. Han sade; " Jag också ".

En natt stack Sex ifrån mig. Jag letade i timmar runt stan efter honom. En polis kom fram till mig och frågade vad jag gjorde på den här gatan kl. 04. på morgonen. Jag svarade att jag var ute efter Sex.

Mitt fall kommer upp i rätten på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0