Varit på nya jobbet

Klockan ringe 05:20 idag på morgonen. Tog på mig och åkte till Rossared. Skönt att ha varit med om en mjölkning innan man börjar där...

Vissa på Rossared är riktiga MUPPAR. Typ konstigt folk... Men Emma tjejn som mjölkade med idag var riktigt trevlig!

En pinsamhet inträffade såklart! Först frågade Fredrik om jag jobbade eftermiddagar på mitt andra jobb ( Stellan ) Och ja det gör jag ju och någon morgon ibland men det är ju inte ofta. Du frågade Lars jag jobbar och jag svarade Stellan Wallin i Hyssna och han visste vem det va! Lars bor tydligen i Berghem. Och då frågade jag om han känner en Anders K ( Vill inte skriva ut hela efternamnet. Vill inte hänga ut någon  )typ runt 25 år? Och då sa han det kan man säga att jag gör ja. För han är min bror!

Bara det va pinsamt men det mest pinsamma är... Nu för att göra en lång historia kort om det går! Är att samma sommar som jag hade Apu på Rossared hade jag även apu hos Semin i Kinna. Då åkte jag med Lena och vi besökte Anders! När den dagen va slut sa typ Lena att jag och Anders kanske passar bra ihop! Så tydligen gav Lena mitt nummer till Anders!

Och Anders ringe upp och jag blev chockad som fan! Kunde knappt prata så la på. Sen smsade han och vi började prata i telefonen och smsade. Jag va nog ganska intresserad av han? Efter att ha pratat i typ en och en halv månad skulle jag och en kompis se den då nya Harry Potter filmen i Kinna. Anders bestämde sig för att hänga på... Men väl när vi kollade på filmen och den dagen så pratade vi inte med varandra och allt rann ut i sanden!

Hoppas nu inte Lars frågar Anders hur vi känner varandra! Det är ju så pinsamt! Ska nog till Rossared imorgon på morgonen så man blir varm i kläderna tills onsdag nästa vecka då jag börjar jobba där. Hoppas inte Lars jobbar då och hoppas itne han frågar sin bror om mig! Men shit även om han inte jobbar imorgon kommer vi träffas ändå. Ska ju bowla imorgone med de som jobbar på Rossared! SHIT! Kan bli pinsamt värre! HOPPAS INTE

Jaja det måste ha varit sommaren 07? Så det är 4 årsedan nästan. Och nu är jag ihop med Magnus. Men ändå. Kan bli pinsamt! Varför ska saker förfölja mig? Hatar sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0