Bevis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Här har jag bevis på hur tokiga killar är!

 säger:

 

tittar på idol
kommer strax brb
ska på toa

 

Anneli säger:

 

Okej
Ring mig om du vill

 

 

säger:

 

jag ringer dig efter jag har kommit ut från toa

 

Anneli säger:

 

Ok

 

 

 säger:

 

det är bättre i min fot

 

Anneli säger:

 

Ok bra=)
Har du med dig datan på toa?

 säger:
ja det är bärbar ju

Anneli säger:
Haha
Jävla vad killar är knäppa... LOL
Detta kanske kommer upp i bloggen!

 säger:
ja jag vet jag kollar aftonbladet det var därför nej gör inte det

Anneli säger:
Jo det gör jag men tar bort ditt namn 

 säger:

 

ja det är bärbar ju

Anneli säger:

 

Haha
Jävla vad killar är knäppa... LOL
Detta kanske kommer upp i bloggen!

 säger:

 

ja jag vet jag kollar aftonbladet det var därför
nej gör inte det

Anneli säger:

 

Jo det gör jag men tar bort ditt namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0