Annelis Önskelista!

Nu ska jag dela med mig! Detta är vad jag önskar mig i julklapp. Hmm detta är ju lite personlgit?! Hmm

Parfym - Måset ju få lukta gott...
Påslakan sett med kina tecken - SNYGGT!
Halebop laddning - Går alltid åt! 
Snygga filtar - Bra att ha!
Idol cd skivan - Bra låtar. Bra röster
Filmen- I know ho killed me - Tror den är skit bra!
En gps - Har för dåligt lokalsinne!
Nora Roberts böcker - LOVE HER!
Kok böcker... - Kan man ha för många?!
Bil sterio med mp3 och cd funktion - Need it!
Värme grej/ element till bilen- Bra att ha

En MAGLITE! En ficklampa alltså... Speciell sort. Bra att ha om man bli rånad eller överfallen mitt på natten... Kan använda den som vapen. En sån borde alla ha... Om man inte vill ha knivar under sängen? Eller om man itne har en hund som skyddar en!  KOLLA BILDEN

Självklart vill jag ha fred på jorden också. Att man hittar botemedel för alla sjukdommar. Att alla mår bra. Att alla får mat och en varm sovplats. På tal om det typ... Har funderat ett tag på att skaffa fadderbarn! Kanske gör det snart...

Kan man få önska att kossorna på jobbet börjar prata svenska?! Det kanske va för svårt?!

En snäll pojkvänn.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0