Galen!

Man blir ju lite galen och man får minnen när man läser om en person på expressen.se som man har gillat lite så där extra... Ja  A. B hur lyckas man tur att det gick bra iallafall. E- K Nu komenterar du inte detta! Om du skulle veta vad jag menar med A. B...

Det känns lite konstigt att vara singel. Men jag är intresserad av någon men jag vet inte... Jag tänker på den, den och den också! Får väll se vad som händer. Jag måste få göra det i min egen takt och inte känna mig tvingad. Man kan ju inte bli ihop med någon för att göra någon glad. Det är mycket som ska stämma. Denna gången kommer jag vara skit kräsen! Vill ju hitta den rätte. Träffa den rätte. Hmm kanske gör det snart?

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om trenden med "synliga hårspännen"?

2009-11-20 @ 11:06:17
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0