Handdukar

Igår va jag i Kinna nästan hela dagen. Jag köpte bland annat en julklapp till Johanna. Jag va också på jobbet...

Blev Kinna idag igen. Köpte jag en julklapp eller snarare 12 st till mamma och pappa. Mamma ville byta ut handdukarna. Så jag köpte fyra stycken jätte badlakan, fyra stycken vanliga handdukar och fyra stycken små, sånan som man torkar händerna på. Det gick på 700 kr! Billigt! Och ändå är det Kronoberg... Bra märke. Köpte de på JYSK...

Har ätit gott idag. Klyftpotatis i ugnen, mix grönsaker och köttfärs med en mix i. Har haft väldigt bra sällskap också... Sällskapet gav mig fem stycken orange röda rosor! =)

Kan hända att jag ganska snart berättar mer om det... Men jag vill ha det privat lite. Tills jag är 100% säker på mina känslor... Hmm Anneli har hemligheter! Något nytt?! Nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0