Hur man får MIG att LE

Bamse känner mig?! Blir lite rädd. Nästan så man känner att han känner mig bättre än mig själv och jag har inte träffat han men jag har pratat med Bamse flera gånger i telen. Smsat, msnat och sånt.

Jag frågade han om jag fick lägga ut det på bloggen och det fick jag.

Detta hände just på msn:

bamse säger:
jag ska se om jag få dig le
blå spade

Anneli säger:
?

bamse säger:
du skulle skratta ju

Anneli säger:
Då ska du säga cykelpump
Haha
Funkar 90% av gångerna...

bamse säger:
nej hej hopp du är min lille rosen knopp

Anneli säger:
Haha
Ååååå

bamse säger:
hihi


Så nu sitter jag här och är glad. Har ett leende på läpparna=)


                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0