Idag har jag:

Åkt till Johanna. Packat in flera flytt låder i bilen. Johanna flyttar så jag hjälpte till lite. Hon tog en bil och jag min. Tusan Johanna. Nu har vi inte kilometer längre! Nu är det mil mellan oss. Nu kan man ju inte åka till dig på ren impuls! HJÄLP. På väg till hennes lägenhet åkte jag till Willys också. Köpte lite choklad. Ska baka tänkte jag. Tommy fyller ju år och så är det farsdag och jag är inte hemma då så får fira Tommys pappa istället... Så får göra en fransk choklad tårta till han och så får pappa en också. Det som är bra med fransk choklad tårta är att de ska göras i förtid. De blir godare om smakerna får sjunka in i varandra. De gifter sig så bra. Uch nu låter jag som en?! Vet inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0