Månen



Idag när jag kom hem från jobbet vid runt nitton tiden behövde jag inte vara mörkrädd! Det är ju fullmåne och inget moln på himlen. Månen lyser upp väldigt bra. Bara tacka och ta emot. Slippa vara rädd när man ska gå från bilen och in i värmen. Kan det inte vara så varje dag?

Provmjölkning idag på jobbet. Skönt nu dröjer det en månad tills nästa gång!

Stellan började prata om Julafton också. Och hur jag ska jobba vid jul. Vi kom nog fram till att jag skulle jobba på Julafton iallafall. Jag tror jag får bestämma resten själv!? Hehe men jag tror han vill vara ko ledig nägra dagar. Han kom på att han skulle kolla vilken veckodag Julafton är på. Det visade sig vara på en tråkig! torsdag. Tusan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0