Nu har det hänt igen...

Är medlem på en sida som heter kamrat.com
Där träffar jag många trevliga människor och de som jag känner är ok får min msn. Inget mer med det. MEN vissa människor blir för mycket. Jag blockar. De startar en ny användare. Tar kontakt med mig igen .Jag blockar. Och så håller det på så. Jag känner ju igen bilder och allt. Och nu har det hänt igen. Jag blir så förbannat trött på skiten. Jag har haft funderingar på att ta bort min kamrat. Men det kommer jag itne göra. DÅ vinner de ju? Någon som har ett bra råd?

Kommentarer
Postat av: Emil Öquist alias(Nexusprime)

jeg jag såg at du har problem med killar på kamrat sj heter jag EmilÖquist där är alldrig där längre pga oseriösa tjejer jag har ewtt råd ignorera dom bara prova med det kan ju funka lycka till från din bästa vän emil:)

2009-11-13 @ 15:00:21
URL: http://www.m1get.se/lan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0