Virus

Stellan min chef kom ut och pratade lite. Han frågade om jag skulle ta spruta mot influensan och jag har ju hela tiden tänkte nej...

* Hatar sprutor
* Vem skulle smitta mig?
* Vill inte bli resistent mot något medel

Stellan tyckte jag skulle ta för han sa vad händer om någon blir smittad?! Ska korna klara sig själva då?! Klart de inte kan. Jag har börjat tveka nu så det är inte ett nej längre men inte ett ja heller...  Tverkar

När jag sätter mig i bieln på väg hem hör jag att en männsika i Sverige dött på grund av viruset... Ödet? Kanske ska ta det som att jag borde vaccinera mig? Jag vet inte. Tycker det är onödigt... Men skulle man drabbas så är det inte skoj.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0