What happends?!

Druckit några cider men är inte full! Bara lite trött men det har jag varit hela dagen?

Lyssnar på Niels Brinck- Follow your dreams

Om cirka en timma ska vi åka bil. ( Jag ska inte köra )Vi ska åka och bowla! Längtar. Hoppas jag vinner över Tommy... Han är ganska så full!!!!!! =) Det är ju hans födelsedag. Han säger att födelsedagsbarnet ska ju vara fullast!

Tommy gjorde Taco färs förut idag! Och han har skärt grönsaker! Nästan så man skulle tagit kort på det! Inte varje dag killar är i köket?! Hehe... Ångrar att jag inte tog kort. Får passa på nåsta gång det händer. Undra hur lång tide det tar?! Kanske får vänta flera år i värsta fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0