Å Anneli LIKE

Jag läser ju Aftonbladet och Expressen nästan varje dag på nätet. Och det är inte bara en gång om dagen... Nu läste jag något som föll mig i smaken lite så där extra så jag delar med mig till er.

Detta är taget från Expressen.se och Källan till det va Agria



Populäraste smådjursnamnen

Topp tre populäraraste smådjursnamn:

• Kaniner:  1) Stampe,  2) Ludde,  3) Pelle
• Marsvin:  1) Ludde,  2) Teddy,  3) Sixten
• Minigris:  1) Nasse,  2) Pumba,  3) Frasse
• Ormar:  1) Elvis,  2) Lemmy,  3) Lucifer
• Chinchilla:  1) Gizmo,  2) Rasmus,  3) Chili
• Iller:  1) Sigge,  2) Ozzy,  3) Hugo
• Reptil:  1) Spike,  2) Rocky,  3) Åke
• Sköldpaddor:  1) Skalman,  2) Sköldis,  3) Skalis

         



Så vad kom jag på nu? Min hund Pollys namn va inte med. Men Ms Katts namn va med men Sigge är ju ingen Iller


XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0