Dagen

Min dag idag med tid! :

05:30- kissade och la mig i sängen igen och somnade om
10:20- VAKNADE JAG I PANIK. Gick på toa. Släppte ut Polly och tog på mig kläder
10:30- Åkte till Johanna. Skulle vara där mellan 10- 11 och det tar 25- 30 min dit...
10:59- Stod i Johannas sovrum!
10:15- Åt glass. Dagens frukost..
10:15- 12 gjorde inget speciellt



     


Nu kommer två ca tider...
12:15- Tog bilen till banken. Tog ut pengar
12:30- Köpte en vodkaflaska på systemet och 10 st åbro öl

                   





12:50- va på Willys och handlade lite chips och läsk till nästa helg. Lite smör, socker, vetemjöl och sånt. Ska baka!
13:10- Åker från Willys
13:20- Är vi på kaskad. Följer med Johanna och Emil. Babysim!=) Jätteskoj
14:00- Simmet börjar
14:30- Simmet är slut och Johanna tvättar Emil och tar på sig mm
15:00- Johanna och jag sätter och ger Emil lite mat
15:20- Är vid Johannas lägenhet. Pratar lite och så
15:25- Jag åker hem
15:45- Stananr till vid Hyssna handle och köper tre paket jäst och lite hallonsylt
16:00 kommer hem


          


Väl hemma har jag itne gjort så mycket. Plockat upp grejerna jag köpt och suttit lite vid datan. Läst aftonbladet och expressen. Loggat in på facebook och msn... Nu ska jag slappa! Ska jobba i helgen så inget håll igång. Haha


          

      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0