Dumma er inte

Spelar ingen roll vad jag än gör? Eller? Vad man än gör så blir man hatad av vissa och gillad av andra. Är så trött på vissa människor. Ca tre stycken! Förlåt för allt jag gjort... Eller förlåt för allt jag inte gjort! Ska jag ge fan i er? Ja tor det. Försöker vara snäll mot alla men så får man skit tillbaka.

Ni kanske inte bryr er om hur jag mår? Hur jag har mått detta året. Sen olyckan. Jag har inte kunnat sova normalt. Har haft mardrömmar. Har haft dåliga tankar. Jag har mått skit! Sen ett ex som är konstig och som jävlas. Tjatar och tjatar.

I ca en månad har någon försökt få mig glad. Bygga upp mig igen. Och jag trodde att jag va hel igen... Men tydligen inte. För vissa raserar detta på en sekund. Tack så jävla mycket. Tack så jävla mycket. Hoppas ni som håller på mår bra nu. Det va väll det ni ville?

TYDLIGEN FÖRTJÄNAR JAG tydligen inte att vara glad. Jag gör verkligen inte det för hade jag förtjänat det så hade ni inte gjort så

Jag är inte så stark som jag verkar men ni bryr er inte. Inte ens en lite smula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0