Glassbilen

Glassbilen va här förut=) Visst glassen är kanske dyrare än att köpa i affär men när man inte har glass hemma och är jävligt sugen?! Och alla jävla affärer i närheten stänger innan 20. Har inte lust att åka fem mil tur och retur för lite glass! Så då är glassbilen ett bra alternativ.

                     

Det som är så bra är att de ar kort betalning. Mamma och pappa hade lite panik. Inga lösa pengar hemma och de har aldrig betalat med kort så jag fick göra det. Bara jag får glass tänkte jag.

Detta va vad som hamnade i frysen idag och ja lite i magen...

Glassbåt Hjortron
Mormors Godaste Äpplepaj
Caramelgräddglass
Mazariner



Min käre? Bror älskar Mazariner. Mamma fick nu favvo glass nu. Vi tog med oss Glassbåtar in och mamma blev förälskad!

Och som vanligt lyssnade in pappa på mig och mamma. Vi sa till han att det va kärnor i Hjortron sylten... När han börjar äta sin glass fem minuter efter oss andra så säger han men det va ju kärnor i. Precis som att han itne hört oss säga det. TYPISKT PAPPA



Kommentarer
Postat av: Patrikelena

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-01-11 @ 13:23:48
URL: http://patrikelena.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0