Jävla KILLAR

Vissa killar tror man vill veta allt!


... säger:haha okey jag har nyss vakna jag

Anneli säger:
Jaså! Jag har hållt igång! Städat. Tvättat. Bakat och lagat matPlus bäddat sängen och lagt nya lakat och sånt

... säger:hehe jaså på de viset duktigt av dig ju, irriterande att ha morgonstånd xD

Anneli säger:
Haha

... säger:vad?

Anneli säger:
Ja vad tror du?!

... säger:morgonstånd?

Anneli säger:
Ja
Typ
Jävla killar!

... säger:haha vad är det med det då?

Anneli säger:
Vad tror du?!
Tror du jag vill veta sånt?!

... säger:ja sa det bara rakt ut är inte rädd at säga saker hörru

Anneli säger:
Haha okok det är väll en bra sak kanske

... säger:inge kanske det är bra

Anneli säger:
Jaså. Ok om du säger det såHaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0