Kod

Idag på förmiddagen så tänkte jag tanka min bil. Jag hittade mammas nya tankkort men inte koden. Så jag fick helt enkelt ta mitt visa kort att tanka med. Och nu tror ni att jag är en bortskämd sak som inte betalar min bensin själv men det gör jag. Mamma får pengar varje månad. Jag tankar för 400 kr varje gång så vi vet som tankat.

Men iallafall jag tankade. Sen tog jag ut pengar för att betala mamma för bensinen. Räkningn kom igår. Efter ajg varit vid banken så åkte jag till Hyssna handel och köpte lite korv. Korvbröd och två flaskor läsk. FREDAGSMYS med M. Ska ju till han ikväll. Åker direkt efter jobbet. Så blir bloggande fram till jag åker till jobbet. Sen blir det kanske inget fram tills på måndag. Men då vet ni orsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0