Lycklig

Fan vad lycklig jag är. Det va hur längesedan som helst som jag mådde så här bra och va så här lycklig! Väldigt mycket beror på M. Han vet precis vad som får mig att skratta till=)

M Tack



Ett tips nu till er alla- Lägg inte ner tid på ett förhållande om du inte är lycklig och mår bra av att vara med partnen.

Lägg inte ner tid på att vara bitter. Om man stör sig på något så säg det direkt. Annas blir man en bitter fi**a...

Som jag sa till M i helgen. Vi gör varandra gott. Vi ser till att vi mår bra. Vi klagar inte över småsaker. Vi gör saker till/ för varanda.

Mår jag bra så mår M bra. Mår M bra så mår jag bra
Och det är det som är nycklien till ett fungerande förhållande


När jag va hos M sist så va det till och med skoj att diska! Det som brukar vara blä. !

Vi får varandra att skratta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0