Söndagen

När jag va hos M så hände detta på söndagen:

Vi vaknade. Körde upp mot PÅSKRACET! Ja ni läste rätt. Jag fick en väldigt bra upplevelse=) Jag hjälpte till. Gick med trettio skylten. Kanske inte säger er så mycket men när bilarna står redo så står jag mitt framför dem och hålelr upp skylten samtidigt som jag går mot sidan sen så kör de typ. Så jag va nära bilarna. Kände bensinen. Fick grus på mig. Kände bränt däck lukt och en massa. Kanske låter otrevligt men det va en fantastisk upplevelse!

Sen när vi väl va hemma så duschade jag vi åt lite. Vilade lite och sen åkte jag hem. Så fick itne mycket ensam tid men det gör inget. Fick ju dela Ms intressen och det är superviktigt i ett förhållande. Han kommer ju få vara med mig någon gång på jobebt med korna. Det är ju lite speciellt det också.

Men iallafall eftersom vi knappt kommer kunan ses på en månad! Så ska jag åka till han den helgen som kommer också=) Och då får vi se till att få mer ensam tid. JAG LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0