Tråk?

Sitter och tråkar. RÄDDA MIG? NÅGON. Nähä=(

Ska göra mat snart. Efter det om det är bra väder (regnar lite) så ska jag gå en promenad hade jag tänkt. Hoppas hoppas.


Klantade mig lite igår kväll. Jag skärde två skivor barkis bröd ni vet? Och så va tanken att jag skulle rosta de i rosten. Den ena sjönk ner men den andra knödde jag i lite. Det skulle jag aldrig gjort. Det började lukta bränt så jag gjorde så att rosten stängde av sig. Den ena skivan kom upp men den jag knödde ner satt fast. Det va den som va bränd också. Fick upp den till slut=) Tack gode dug=) Men iallafall knö aldrig ner en brödskiva i en rost. Det slutar inte bra? Fick ta på fläkten för att få bort lukten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0