Exet

Exet håller på och skriver till mig på facebook trots att jag skrivit att jag inte vill veta av han...


Frågade varför? Varför tar du kontakt nu igen. Varför nu?

Svaret blev jag ville bara se hur det va förlåt mig för fan


Några meddelanden senare skriver människan att det inte va meningen att han behandlade mig illa...


Skickade iväg detta...

Jag vill att du lämnar mig ifred. Vill inte bli ihågkommen om gamla saker som gjort mig skitledsen! Du får faktiskt förstå det. Vill inte att du kontaktar mig mer. Jag behöver inte det. Hej då

Hoppas han fattade...


Jag vill fan inte! Känns som en dålig bok. Vill inte ha kontakt med två av mina ex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0