Fredag

I fredas va jag med Magnus på jobbet hela dagen. Sen åt vi... Matlådor. Hade inget hemma för att laga käk!

( När jag är hos Magnus så gör jag iordning matlådor som räcker tills nästa gång jag kommer. Haha! Men det är bara för jag vill. Magnus uppskattar det )

Efter vi ätit åkte vi och handlade. Jag gjorde iordning lite matlådor och senare kvällsmat.

Sen gick vi ner till magnus grannar som inte är hemma nu och gav deras djur mat plus att vi lånade en cykel. Magnus tog sin cykel och vi åkte ner till macken och hyrde två filmer! 


Wallander  Indrivaren
Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=48Rq1hl_Mmc

En kvinna hittas död i sin lägenhet. Wallander konstaterar snabbt att det handlar om ett bråk som har spårat ut och allt pekar mot att det är offrets tidigare pojkvän, dörrvakten Fabian som är skyldig. Under utredningen upptäcker Pontus att en gammal pojkvän till Isabel är inblandad och att hon bär på en tung hemlighet från sitt förflutna. Hennes framtid som polis står plötsligt på spel samtidigt som hennes lojalitet mot både Pontus och Kurt Wallander ställs på sin spets.


Den andra filmen som vi såg va Wallander  Vittnet
Men fanns ingen bra info om den filmen på nätet...

Men Indrivaren är den bästa Wallander filmen som jag har sett. Måste nog köpa den senare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0