Polly

Ska beställa lite grejer till min JYCKE Polly...
( Men väntar tills Magnus kommer hit så vi kan göra det ihop. Han kanske vill ha saker han med elelr vill vara med och bestämma )

www.hundzonen.se

Någon gång måste ju Polly få träffa magnus katt Sigge. Men tyvärr har jag inte en kombi bil så har itne kunnat sätta dit galler eller en bur. Men nu har jag kollat på säkerhetssele till bilen istället. Det är ungefär som ett bälte kan man säga. De slipper bur och de sitter på sätet men sitter fast. Dessutom ska de bara ha 89 kr för både selen och bältet! Kolla in bilden så förstår ni enklare

Säkerhetssele till bilen




Funderar på om man ska beställa en sån här också
Adresstub
Det är en adresstub... Lägger en lapp med hundens adress där i. Den kostar bara 7 kr! Men vet inte. Polly sticker aldrig





En sån här ska jag iallafall ha!
Tikskydd DeLuxe
När hunden löper tar man på hunden denna `trosan` plus att man stopapr dit ett skydd typ binda. 39 kr






Kanske blir en sån här också

Tjuderskruv
Som de har gett de roliga namnet TJUDERSKRUV!
29 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0