Sanningen

Igår kväll på msn så skrev jag med mitt ex. Mitt första ex... Helt plötsligt frågar han om jag vill prata med hans tjej som han är ihop med nu sedan någon månad. Och snabbt som fan lades hon till i konversationen och då la jag till Magnus.

Tjejen frågade vad jag hade menat med en grej som jag skrev till mitt ex som han kopierade till henne. Och det va om hennes ålder. Hon är 16 han 21. Och när en människa är så ung så har man inte så mycket framtidsplaner. Typ hon kommer inte vilja ha barn på flera år och sånna saker. Och det skrev jag att det passar väll mitt ex...

Och då skrev jag till henne och förklarade vad jag menade. För exet hade verkligen inga plnaner med mig?

Sen visar det sig att han sagt en annan anledning än den riktiga till varför vi gjort slut...

Han skrev för att jag blev intresserad av en annan kille. Men just då när jag och exet va ihop så hade jag absolut inga såna planer. Den verkliga orsaken till att jag inte orkade mer i förhållandet va att exet verkade vara gift med att vara på mitt jobb när han va ledig. Vi gjorde inget ihop. Igen närhet vi bara sov ihop. Sen finns det andra skäl också men detta va huvudgrejen. Han fick chans på chans på chans att sluta med sitt beteende men tog han chanserna?

Exet skrev inte emot mig. Han förklarade sig inte. Han tog sig ur konversationen. Så jag tror hans nya tjej förstod att jag pratade sanning. Hon blev ledsen...

Så nu vet jag inte om exet haft ett helvete med sin tjej i natt och idag på morgonen? Undra om de är ihop?

Men jag kan erkänna att jag är jävligt glad... PAY BACK TIME?! YES

Så vad kan man lära sig av detta? Va ärlig. Speciellt när det gäller vissa saker för annars blir det inte skoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0