Sommarnatt

Nu var det längesedan som jag la upp en länk på en låt... Här kommer en. Med tanke på det varma vädret igår? Blir det Sommarnatt- Snowstorm

http://www.youtube.com/watch?v=091H5bxsaps

Se hela bilden






Rosa lack och kromad list i '59 års modell Jag öser på för fullt i stan som en 50-talsrebell Jag sveper över landsvägar ja jag sveper genom natten Och tar det cool till Clarion's sound med en säker hand på ratten. Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha Sommarnatt, ger en skön highway feelin. Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha Sommarnatt i min jättemaskin. De' e' en ganska enkel sak att få en brud till att åka me' En enda liten kort signal ja där ligger de flesta i lä stadens vilda nattrafik ja där trivs jag allra bäst där gäller bara håll i gång och vem som hörs och låter mest. Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha Sommarnatt, ger en skön highway feelin. Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha Sommarnatt i min jättemaskin. Rosa lack och kromad list i '59 års modell Jag öser på för fullt i stan som en 50-tals rebell Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha Sommarnatt, ger en skön highway feelin. Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha Sommarnatt i min jättemaskin. Sommarnatt, när jag svävar fram i mörkret, aha Sommarnatt, ger en skön highway feelin. Sommarnatt, när jag glider fram på gatan, aha Sommarnatt i min jättemaskin. Sommarnatt Sommarnatt Sommarnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0