Årsresumering

Idag är det nyårsafton. Så jag lägger upp en årsresumering. Månad för månad. Det bästa och det värsta skriver jag lite om...

( Jag skriver ju inte allt som händer i mitt liv på bloggen men allt jag skrivit på bloggen har legat till grund för denna resumeringen )

 Januari

Året började skit. Olyckan med bilen...
Köpte en Volvo
Katastrofen i Haiti skänkte jag pengar till
Sverige tog vm guld. Herrar Innebandy
Året började inte bra. OLYCKAN. Har plågat mig hela året. Tankar. Drömmar...

 Februari

Melodifestivalen började
Os
Jag fyllde 21
I LOVE melodifestivalen

 Mars

Bamse och jag gjorde slut
Jag blev ihop med magnus
Anna vann Melodifestivalen
Jörgen vann Vasaloppet
Jag blev besatt av Tom Dice. Belgiens bidrag i Eurovisiong song contest
Jag fick kräksjuka

Bamse och mitt förhållande car en katastrof det sista. JOBBIGT.
Är as glad för att jag träffade Magnus=) KÄRLEK.

 


April

Påsk

Byte till sommardäck
Stängslade åt djuren
Jag bestämmer mig för att sluta låna ut saker


 
Maj

Deklarationen lämnades in=)
Ett ex jävlades lite...
Jag avsläjade vad m alltså Magnus hete och la upp bild på Magnus också=)
Polly fällde hår som F-A-N
Äslakde sen vår/ tidigt sommar
Sannas låt- Devotion blev jag smått beroende av
Vårbruket=) Plöja och harva. Älskar det
Kolalde på fotbollsmatch i VImmerby med Magnus=)
Kossorna fick komma ut på bete
Besiktigade bilen som gick igenom med ett fel. Bytte styrled och den gick igenom
Melodifestivalen. Jag gillade Belgien och Danmarks bidrag bäst. Vann gjorde Tyskland
Jävlande ex är inte skoj...

Juni

Jag lärde mig att betala räkningar själv via internet
Grillperioden ute började
Solkräm är ett måste
Midsommar firade med familjen och Magnus
Magnus fyllde år. Fixade tårtor och mat. kalas två gånger=)
Kosläpp på jobbet
Gick mycket till Kullanäs
Rådjurs ungarna kom fram=) Mamma och jag vart as lyckliga över det
Kronprinsessparet gifte sig
Bytte kylaren på bilen
Kosläpp är underbara.
Midsommarafton är bland den bästa dagen på året=)

Juli

Regn
Sifo undersökning
Jag hade en veckas semester från Stellans kossor fast hade ändå inte semester för Magnus och jag var funktionärer under smeesterracet ( Folkrace i VImmerby. Stor tävling under flera dagar)
Magnus va hos oss i två veckor på semester
Magnus, mamma och papa plus jag åkte till Gekås. Magnus va där första gången i sitt liv=)
UCH regn...

 Augusti

Jag hade semester i en vecka och tillbringade den tiden hos Magnus i Vimmerby
Ett ex hörde av sig... Och var jobbig
Deklarations pengarna kom
Äpple plock och höst känsla
Ett annat ex kontaktar mig och jag inser att han ljugit om saker!
Köpte begagnade däck som var som nya till min bil
Fick röstkortet
Semester är underbart med rätt folk som sällskap=)

 September

Jag lärde mig ladda på mobilen via internet=)
Polly fyllde 7 år
Idol började sändas i tv
Röstade
Malin och Ulf började jävlas med mig
Bastards dras till mig? Vad har jag gjort?!

 Oktober

Hade feber
Åkte till Karlstad med Folkrace funktionärer=)
Bytte till vinterdäck på min bil
Jag gjorde om bloggen. Ny design
Att göra om bloggen va väldigt spännande. Det blev bra tycker iallafall jag

 November

Tandläkarbesök
Började äta åannkakor till frukost=)
Ekobrott ringde mig...
Åkte till Ullared och löste 95% av julklapparna där
Exets tjej och exet jävlades
Polly drabbades av stafylokocker
Började spela sims=)
Handlade saker på Halens rea
När ekobrott ringde så vart det den näst jobbigaste dagen på året. Bara bilolyckan vart värre

 December

Världens bästa julkalender...
Va med om ett missfall på jobbet
Bakade lussekatter
Handbolls tjejerna tog em silver
Jay och Minnah i Idol final. Jay vann
Sveriges första terrordåd...
Bakade julgodis och bloggade om det till och med med bilder!
Julafton=) Julklappar. Julmat
Köpte en x8 ( Mobil )

 Missfallet på jobbet lärde mig masser även om det var en otrevlig upplevelse.
Terrordådet UCH
Julgodis och allt med jul är underbart

 Så jag tycker att året får 2 av 5
( 1 dåligt, 2 okej, 3 bra, 4 underbart och 5 är inget kan slå det )

Bilolyckan har förstört väldigt mycket. Människor har jävlats med mig. Minus minus minus...
Men Magnus har betytt väldigt mycket och är väldigt glad att jag träffade han. TACK ÄLSKLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0