Dålig dag

Denna dagen har varit dålig...

Syrran med sambo och unge kom. Jag har förkylningsöron. Får ont som tusan när jag är förkyld vid vissa ljud. Och när de komemr då är det inte lungt. De tar inte någon jävla hänsyn och gör precis som de vill. Plus att syrran och sambo höjde rösterna mot varandra vid flera tillfällen och då får jag ont i öronen. Det gick så långt en gång att jag gick ut och hämtade två kärror ved för att slippa alla höga dumma ljud. Men när jag kom in så blev det itne bättre...

Plus att syrran ringde tidigt. Ingen svarade för alla vaknade av det. Jag orkade inte svara men hörde att det gick ca 15 signaler. Sen slutade det ringa för att börja ringa igen. Syrran igen och pappa svarade denna gånge. SÅ dålig uppvaknande också. Men det blir så när man tänker på sig själv och sina behov hela jävla tiden!


Men kvällen blev bättre. Ställde mig i duschen. Pratade på msn med Magnus om dagen. Och så spelade jag sims

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0