Ett fint minne

Magnus är väldigt nyfiken han. Även om han kanske inte alltid erkänner det.

Som vanligt? Så msnade vi när båda typ åt. Jag började prata om min födelsedag men han blev tungen att gå till jobbet så jag smsade att jag kanske skriver lite planer på msn även om du inte sitter där.

Sagt och gjort. Jag skrev och helt plötsligt får jag svar. Tydligen var Magnus för nyfiken för att vänta!

Här är några planer:
Bo på hotel fredag till lördag
Bowla och äta ute
Eller typ börja dagen med en promenad, sen bjuda hem några kompisar som vi ska göra pizza eller tacos med. Sen bowla och avsluta dagen med filmkväll

Det är ju så tråk att jag fyller år på en tisdag i år ( 15 februari ) Men tänkte att magnus och jag kunde fira det på fredagen efter

Som jag sagt till Magnus - Jag önskar mig inget. Det jag vill ha är ett fint minne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0