Julafton

Så här såg min Julafton ut

Vaknade vid 09
Frukosten var tomtegröt=)
Lekte med Ellen och umgicks med familjen och Magnus=)

Sen vid 12:30 doppade vi i grytan och åt Jansson, prinskorvar och köttbullar
Efter maten öppnade Henrik, Malin och Ellen sin Julklappar.

Sen vid 14:30 var det dags för mig att åka till jobbet. De andra kollade då på Kalles anka och sen gick mamma och pappa ut och tog hand om sina djur

Vid 18:30 kom jag hem och duschade

18:45 åt vi först kex och ost plus skinka och lite sånt. Sen potatis vit sås och Runes korv eller lutfisk.

Vid 19:45 var det dags att öppna julklappar



21:00 åt vi Ris à la Malta

Sen kollade vi lite på tv och sen var det läggdags.


Det var i stora drag min JULAFTON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0