Knäpp

Spiro telefonen är helt knäpp...



Jag smsade och så efter flera timmar så höll den på att skicka ett sms... Men den ville inte avbryta det så jag tänkte att jag stänger av mobilen så kanske den avbryter. Nä då kom nsäta problem. Då står det vänta. Har man tur kommer det upp godkänn installering typ tid och datum. Har man ytterligare tur kommer man till vinter eller sommartid men sen händer det inget. Den typ hänger sig. Man kan inte stänga av den... Om man inte plockar ur batteriet!

Får se vad Hasse säger. Han pillade på den. Tog med den upp och sa inget... Blir nog till att lämna tillbaka den...

Jag som hade bestämmt mig för att ha min w595 som jobbmobil och Spiron som vanlig för jag gillar Spiron bättre. Med mer minne i den blir den kanon. Om nu skiten funkar!

Får avvakta och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0