Kör ej bil idag

Idag så skulle Mamma och jag åka till Borås innan pappa och Hasse för att fixa lite saker inför kalaset. Eftersom jag skulle åkt till Magnus efter kalaset så tog vi min bil. Bakhjulsdriven... Vi kom en mil. Sen kom bilen inte upp för en backe pga halkan. Vi körde hem. Flera gånger hade jag panik och grät. I backen stod vi still. En lastbil kom och jag trodde den skulle köra på oss. Vi fick sladd flera gånger. Vi körde hem. Det är bland det värsta jag har varit med om.

Just nu är pappa och mamma på väg till Borås. Mamma ville ställa in kalaset men pappa är så dum? Att han typ övertalar mamma att åka. Jag och Hasse vågar inte. Jag är rädd som fan för väglaget. Jag säger bara så här: Har du något vett så låter du bilen stå idag.

På grund av detta så kommer jag heller inte åka til Magnus. Jag saknar Magnus som fan och vill dit men jag vågar inte.Magnus jag älskar dig. Tack för att du är så förstående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0