Väldtäcksman

Jag drömde en väldigt konstig dröm precis innan jag vaknade. Jag drömde att jag och Magnus bodde i en lägenhet i Bullerbyn. ( Ligger i Vimmerby 100 meter från där Magnus bor nu) Det härjade en våldtäcksman där och när Magnus inte var hemma så kom han till lägenheten.

Jag skrek och folk kom. Jakten började ännu en gång på nytt. Magnus jobbarkompisar plus Magnus fotollstränare var med och jagade! Tillslut så kom de till en stor park där det fanns ett utedass i form av en Tvättmaskin till och med med glasluckan som dörr! Magnus och de andra lyste in och där satt han! I Latexdres! De tog han.

Sen drömde jag att samma gäng dvs magnus och de jagade en katt. Den hade smitit från en gård som låg precis vid Lägenheterna! Magnus fångade den vid en stor åker!

Så tydligen när jag sover så är jag väldigt kreativ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0