3 dagar kvar

Nu är det bara lördag och söndag kvar plus nu fram tills midnatt. Sen är det måndag och jag fyller 21 år. Då börjar undergången och jag måste färga håret för att slippa gråa hårstrån? Och så måste jag använda rynk kräm?

Får hopaps att det inte är så men vem vet? Åldern smyger sig på och sen bu! Haha

       


Imorgon är det lördag och det är första lördagen jag är ledigt på väldigt länge. Jag har jobbat de senaste 4 lördagarna så jag har väntat. Ha skönt lördagsmys och ladda upp inför melodifestivalen=) Så jag längatr och jag hoppas de har med bättre låntar denna gången för annars blöder mina öron och det vill jag inte...

Ska snart gå och lägga mig så jag säger god natt och sov otroligt skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0