Bad blev bra?

Idag när jag vaknade va mitt hår hemskt! Det spretade åt alla håll och jag tänkte shit hur ska jag få ordning på detta nu då?! Borstade håret men det ville inte lägga sig rätt.

Jag har ju sidbena och håret skulle absolut inet ligga med benan rätt. Så sen kom jag på det! Jag låter det ligga som det vill nästan. Jag tog en toffs och satte upp håret. Bara det att toffsen inte sitter på mitten där bak utan det blev en sid tofs? Kan man kallade det sid tofs?

Jaja sid tofs eller inte. Är på strålande humör. Kan det vara vädret? Solen har kommit fram. Det blir mörkare senare på kvällen. Jag går lite i ide på vintern. Det har med ljuset att göra. Den senaste veckan har jag kännt en sån jäkla värme och lycka. På jobbet har jag gett 200% istället för 110% som jag brukar göra. Dessutom på tal om jobb. Korna är också styrda av värdet/ årstid och ljus. Igår hittade jag 5 eller 6 brunstiga kor! Det ni! Stellan skämtade och frågade om man kan få grupprabatt av semin. Ja bra fråga. Jag tror inte det men han slipper framkörningsavgiften för flera gånger istället så rabatt kanske man kan kalla det ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0