Förra årets...

Medans jag skrev receptet på tonfisgrytan fick jag en idee på hur jag gör för att inte vara rädd nu när jag är ensam hemma... 

Hmm kom på det. Kan lyssna på musik då blir jag glad. Hmm ganska hög volym och man hör inga ljud som är misstänkta heller! Fan vad bra.

Lyssnar på melodifestivalen låtar från förra året... Star pilots. Sofia. Heat. Ja vad mer kan jag säga... Kan ju rabbla upp ala men inte så intressant kanske?!

              

Star pilots                            Alcazar                             H.E.A.T                            
            

Måns



Hmm som det verkar kanske året låtar är mycket sämre än förra årets? Så man kanske borde säga att det va bättre förr?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0